haha! Klockren!

ha ha, måste bara säga en sak!! ;) som hände inatt. Jag drömde en äcklig mardröm :( Jätte läskig.. vet ni vad som hände då? lilla älsklingen sov så sött, alldeles bredvid mig. Jo, jag smällde till han, grymt jävla hårt med armbågen? vene om det träffades på näsan eller ögonen. Jag gjorde det i sömnen, men vaknade precis då!  Älsklingen flög upp... Jag fick panik o sa förlåt om och om igen, och kollade så han inte blev skadad... Men allt blev bra ;) hähä... Sedan brast jag i skratt, och så fort jag tänker på de så skrattar jag sönder... alltså inte för att jag råkade skada han :(  utan för att jag gjorde de i sömnen, + att se han flyga upp ur sängen helt förstörd mitt i natten..hihi.. men så klart synd om älsklingen min hihi. Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0