Glad! (y)

Tror nästan turen har vänt lite :)) Det bästa av allt är ju att jag flyttar in till älsklingen imoorgon, för mysigt!! :PSedan att jag fått jobb, med start klockan 11-16.30 på måndag! Men tiderna kommer variera somsagt, men är dock sjukligt nervös!! :( Men hoppas att de går bra? eller nej det kommer ju att gå superduper mega bra! Eller hur? Perfekt att man får jobb när man precis flyttat hemifrån då, helt suveränt. Fått lite tider o lite papper till min mail av de som ger mig arbeten. Vikariera i olika förskolor, ibland samma en viss tid, ibland lite olika. Men det värsta är ju att jag kommer jju jobba dagar och älsklingen kommer jobba mest nätter o kvällar :/ men vi ska se till att ses mycket endå såklart!! Ses ju iallafall varje dag minst eftersom vi bor tillsammans ju hihi. Pappa får nog skjutsa mig till jobbet på måndag, för han hittar dit, inte jag. Sedan kommer jag nog garanterat hitta.

Nu har jag spelat lite med Emelie, och snart blire köttfärssås och makaroner! Muuums! Till någon bra film kanske? sen plocka lite här, som ska med imorgon hihi. Ha de superbra! Pusssssssss! Är sjukt glad och riktigt jävla nervös på samma gång! Hoppas allt funkar dock! (y);)

Kommentarer
Postat av: sanna

VINN HÄNGSMYCKE!



kommentera detta inlägg



http://ssaws.blogg.se/2011/february/tavling-vinn-hangsmycke.html#comment



så är du med!

du ska inte ragga röster utan jag drar en lott!

mer info i inlägget!



glöm inte att skriva emailadress så jag kan kontakta vinnaren!



ssaws (:

2011-02-04 @ 21:12:21
URL: http://ssaws.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad tycker du om att läsa i en blogg? ha en fin helg,kram! :)

2011-02-05 @ 01:46:07
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0