för dom korta, för dom långa.

Nu har jag precis kommit ut ur duschen, prövade ett par jeans jag inte haft på väldigt länge, dom passar fortfarande, haha fast iförsig, det är ju min mage som växer så att de knakar! ;)
Kanske tar en bild lite senare? aja, .. Efter duschen så diskade jag , haha det behövs ju förfan varje dag, man äter ju som en ko!. ;) .. Pappa satte in lite pengar på mitt konto hihi.. För jag och älsklingen får inte pengar förens på fredag och måste handla lite mer mat och kanske något gott? så otroligt sugen! Så ska se färdigt på vänner avsnittet, höhö redan sett alla tusen tals gånger men so.. Sedan drar jag ner till willys o handlar lite, oh älsklingen kommer hem i natt, kommer ju sova då eftersom jag ska upp tidigt idag oh :/ .. men men imorgon eftermiddag får jag se plutten igen. Puss! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0