*

Okej, den där anonyma jäveln kanske kan stå för bvad du heter annars säger jag det här i bloggen, och JAG vet vem du är, för de måste vara någon jag känner/kände som e så trött på sitt eget lilla patetiska liv att den personen måste klaga på andra och förstöra ens dag? För det första, jag har flyttat hemifrån, för det andra jag har jobb och får LÖN, för det tredje, visst jag fick pengar av pappa ibland när jag bodde hemma :s Men jag ville inte ha pengar eftersom jag varken rökte eller hade behov av pengar när jag bodde hemma, jo jag rökte tills jag blev gravid och  jo innan studenten kanske man hade behov av lite extra pengar, man fick ett tusen i månaden... Men sen dess fick jag alltid pengar :s så vafan e ditt jävla äckliga problem ditt jävla cph*ra ? mogen du är.. Blir så jävlaförbannade på personer som har så tragiska liv att de måste klaga på andra och klandra andra. Seriöst, jaaa, en gång kanske jag levde på pappa, MEN JAG GÖR INTE DET" Skaffa dig ett liv, ditt lilla misslyckade miffo?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0