Alla hjärtans dag.

Tja bloggen haha:P.  Idag blev de inge jobb, de ringde mig inte hehehe, fanns väl inget. Men vene om det blir jobb imorgon? ska i alla fall först till mödravårdcentralen klockan halv 10, sedan får vi se om jobbet ringer mig o ber mig rycka in, får somsagt bli efter isåfall. Men annars blire säkert jobb på onsdag eller något sånt. Men idag blev det inget, hoppas de inte trodde att ja skulle till mödravårdcentralen idag? nej men sa ju att jag ska dit  tisdag den 15 feb mellan halv 10 till halv 11. aja, de löser sig nog. De har i alla fall fått in mitt anställningsbevis och sedan de timmarna jag jobbade förra veckan. Så idag blev de kyckling, spagetthi och sås igen, så jäkla gott!!!:P. Sedan lite film, mys och sånna grejer. Nu jobbar älskling natt igen.. så tråkigt o sova ensam o det aja. Blir väl o lägga sig i skaplig tid iallafall, ska ju faktiskt upp tidigt imorgon, gå en lång skön promenad till vivalla imorgon hihi. ;)



Har också på mig älsklingens rosa skjorta! superfin.


Alla haft en bra alla hjärtans dag då? :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0