110228

hejhej. Var och jobbade idag, 07.30-16.00. Ganska jobbigt där jag jobbar ju, och ska jobba resten av denna vecka. Men det ordnar väl sig?  Börjar liksom klockan 7 imorgon, oh jag skulle kunna sova nu, men icke sa nicke, nu blire foodtime :P Men aah, som sagt.. Idag blire bara lugnt, ska äta mat nu alldeles strax, kyckling och lite saker blire till det ;) .. hihihi mumsigt. Älsklingen jobbar nu, han började klockan 5, han fick ett nytt jobb som han ska provjobba, så duktig du är min älskling!! ♥ Så han började klockan 8 imorse, men sedan så slutade han klockan 4, o blev tvungen o jobba sin tid på sitt andra jobb ;o dubbelt för honom.. Stackarn.. men han ska få mumsig massage när han kommer hem + bad! ♥  aja han kommer hem ikväll i alla fall. Så nu ska jag äta  :P sen blire kanske o vila sig en liten stund hiho.



Vene om datan eller bloggen krånglar, för denna bild e inte såhär roterad ? :s o.O .. menmen, är gravid i vecka 26 i alla fall :P Så allt rullar på!♥







7 månader idag med världens bästa älskling! Jag älskar dig mest av allt och alla, överallt annat i hela världen! Du är mitt liv, mitt allt och min största kärlek någonsin, helt enkelt det bästa som hänt mig och som finns! Tack för att du finns! ♥ Det är du som får mig att må bra snuttis.



Kommentarer
Postat av: - e m m i e r a g n a r s s o n

gulligt, hur är läget idag då ? (:

2011-02-28 @ 17:42:17
URL: http://oohme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0