110223

Hej. Vaknade för ett tag sedan, av att jobbet ringde mig. Blir att rycka in idag i alla fall, skulle vara ledig idag p.g.a försäkringskassan, möte och det. Men dom frågade om jag kunde jobba mellan 10-13.15 .. och självklart att jag ställer upp, + att man får ju pengar för de likx ;)  Så jag gick upp, tog på  mig kläder, fixade håret , gjorde frukost, diskade lite, men hinner inte diska allt för jag måste hinna äta upp frukosten, + älskling ommer snart så han kan säkert göra de idag ;) Så i alla fall, möte klockan 14.00 idag, med försäkringskassan. Blir säkert kanon! & sedan får vi se vad som händer? förresten ... tvättade kläder igår nivet? de flesta fick vi upp och ut ur tvättmaskinen, men sen sista maskinen ... fick vi inte ut :s .. Så dom e kvar i tvättstugan :s ? .. Ringgt öbo och allt, de ska väl bryta sig in i tvättstugan, vårat rum. För om någon snor något av våra kläder så kommer jag slakta människan! I  alla fall, ska äta upp mackorna nu, o snart blire jobb igen. Pussss! :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

okej jag följer dig nu :) följer du mig? :)

2011-02-23 @ 15:49:55
URL: http://eleniflach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0