110221

Hejsan. Idag gick jag upp tidigt o ringde jobbet, det blev jätte bra. Sen kom pappa o hämtade mig, skjutsade mig till tandläkaren, lagade ett hål som kostade med räkning 1090 kr. ;o .. usch dom rånar ju... I alla fall, sedan tog jag bussen hem, kom hem vid kanske halv 12, då la jag mig bredvid älsklingen min, sedan sov vi till typ aah halv 4 ;d sen ringde jobbet mig, så blir jobb imorgon från 07.00-15.30 .. :/ Sen fick jag ett schema till min mail på typ 1-3 veckor något sånt, i alla fall ett par dagar.. shit vilka mördar tider??? Men gud.. aja, får i alla fall riktigt med casch ;) hihi.. Great! Ledig på onsdagarna när jag ska jobba på detta ställe också, för bra. Men denna onsdag blire möte med försäkringskassan dock. Men inte förens klockan 14.00 till typ 15.00.

Aja.. Blir o lägga sig tidigt idag, kanske inte ens hinner se första riktiga big brother avsnittet :/ .. uh.. aja, nu är älsklingen på jobbet :( Saknar han fett mycke när man inte e med han, fast aaah vi bor ju endå tillsammans hihi :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0