110220

Vilka nördar det är som ska vara med i Big brother detta år jue.. Menmen, detta ska jag fan inte missa ;) haha.

Menmen, igår kom lilla carro, bättre sent än aldrig ;) hahaha. Vi tittade på The messengers 1, och sedan snackade vi en hel del, mycket skratt, mycket musik, o lite youtube klipp hihi ;) .. Sedan kom älskling hem med mat till oss, så då tittade vi på The messengers 2, den var dock inte lika bra som ettan. Men det dög, sedan så sov carro över, hon tog soffan. Jag och älskling låg i sängen o pratade i flera flera flera timmar om allt mellan himmel och jord, så jävla mysigt, om verkligen allt, viktigt o oviktigt. Kändes grymt skönt! :P


Idag spelade jag och lilla caroline Nintendo wii, lite grann bara. Sedan blev the Gutiar hero, och vi spelade väldigt länge och de var grymt kul. Svättiga blev man haha. Sen diskade jag, sen drog vi till affärn och köpte lite mat. Sedan  tittade vi på Burlesque , en film jag verkligen rekomenderar.  ooooo sedan blev de big brother, men nu drog hon nyss hem. Sitter o väntar på att älsklingen ska komma hem så jag får pussa på han lite, lite film blire då, och sedan sova. Imorgon måste jag upp tidigt o ringa jobbet o berätta att jag har tandläkare klockan 10.20 imorgon??? fick påminnelse idag fan .. Sedan försäkringskassan på onsdag klockan 14.00 , om föräldrarpenning o allt dedär. Jasså sig, måste ju gå på detta, kan inte missa  så ;b kan ju jobba men måste sluta tidigare o börja senare imorgon. Pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0