110219

hejsan.;) Igår jobbade jag till klockan ett.. ;)sedan åkte jag hem, la mig och vilade från 2 till typ vid 5 tiden ;b Sen kom älsklingen hem ifrån sin mamma, och vi gjorde inte så mycket, pratade en hel del, fixade lite i lägenheten. Sedan tittade vi på en skräckfilm "My Soul to take" .. Ganska bra? i alla fall lite. Sedan la vi oss typ.. aahjo inget speciellt hände igår om man säger så. Nu är älskling på jobbet, han jobbar till typ 1 i natt, tråkmåns :/ .. Stackars lilla älskling. Men jag har precis diskat , fixat lite mer i lägenheten och vart nere i willys och köpt mat, dricka, multivitamin dricka och chips. Ska ha filmkväll med Carro ikväll här hemma. Titta på lite filmer och äta en massa gottigotti, blir säkert jätte mysigt. & sedan en massa prat på det också.:P Men nu ska jag titta till om maten e färdig, Pusss!


Kommentarer
Postat av: Sara

Var skräckfilmen läskig ? :D

2011-02-19 @ 17:43:14
URL: http://shansson.blogg.se/
Postat av: sara

sv: Aha :D

2011-02-19 @ 20:43:22
URL: http://shansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0