110217

Tänkte skriva lite snabbt innan jag ger mig av. Pappa ska skjutsa mig till jobbet idag, han lär ju komma om typ 3-4 minuter? Böörjar ju halv  tolv, till lunchen. Då blire mat dags på en gång typ ;)
Hoppas jag, börjar bli redigt hungrig. Haha fick frukost på sängen av älsklingen i morse också, awww ;) ...
Han kom hem imorse, kramade mig o gav mig typ frukost på sängen, jag åt frukost, sedan somna jag om igen och vaknade typ halv 11, okej vaknade några mer gånger då jag prata lite med älskling och så, men nu sover han så sött så. Aja, måste nog skynda mig till jobbet alltså? ;o eller ner,... för pappsen kommer nog o hämtar mig strax skulle jag tro, såö jag inte kommer försent! Gash! Aja, slutar halv 5 idag i alla fall, stänger idag somsagt, så min tur o ta disken och allt efter lunchen på jobbet ;)
.. Menmen, de går. hhhiih.. PUSSSSSSSSSSS på er.



 jaja nu ska jag iväg och torka snor och byta blöjor. CYA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0