110216

hej mina snuttisar ;o .. Idag började jag då klockan 8 och slutade klockan 1, eller fick sluta klockan 12. Fick skifta lite på två olika avdelningar, men det var mycket o göra hela förmiddagen ;b Men allt gick jätte bra. Imorgon blire jobb 11.30-16.30. Lite skönt sisådär faktiskt. Så de blir o stänga för min del. De stänger rätt så tidigt. De är ju vivalla hello, alla lever på soc där, och har inget jobb... därför de kan hämta sina barn tidigare haha. ;) I alla fall, sedan kom jag hem, la mig med älsklingen och somnade, sov tills typ ... ja, 20 i 4 eller någonting. Sedan gick vi upp och tog ett riktigt långt och skönt bad, mysigt. Sedan la vi oss och vilade igen hahaha. Nu är han dock på jobbet, och jag sitter här hemma o ser American Pie - the naked mile. Som e på sexan just nu. Men rätt så trött, så ska väl sova om en stund, men först ska jag diska! :P väldigt roligt... ne men ibland behövs de ju. En macka skulle inte skada? men PUSSSS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0