110210

Hallåhallå! :P Jobbade ifrån halv 8 till halv 5 idag, lite senare dock, klädde på barnen kläder innan jag drog så blev lite övertid, men i alla fall så jobbade jag i över nio timmar och e helt jävla slut! :(  Men imorgon blire jobb från 12.45 - 16.45 , inte så värst länge hihi. ;).  Blir på ett annat dagis, ett dagis jag gick i när jag var liten. Hasselgården i vivalla!! Får se hure går och det, men blir säkert jätte bra.

Ska även skicka in mitt Anställningsbevis imorgon och sedan en grej som man ska skicka veckovis som bevis på att man jobbat och sen så att man får pengar när man ska få det. Kommer få riktigt bra med månadslön!:P Sen ere äntligen fredag, fifan vad skönt. Då blire en massa sovasova. och myspys med älsklingen.


Pusssar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0