110209

Hejhej. Idag jobbade jag ifrån 07.30 - 13.00, fick sluta 13.00 eftersom jag inte tog rast. Hade så otorligt mycket o göra, riktigt kul var det att Safiye var där!! :PHon vikarierade där i samma avdelning också. Vi snackade en hel del, och vi fick väldigt stort ansvar för barnen, för personalen var inte där imorse, och dom kom senare, + de hade annat att göra. Men de var riktigt riktigt kul faktiskt hihi. :P Så denna dag gick väldigt snabbt vill jag lova, barnen där är ju också guld har jag märkt, personalen är lite bättre än vad jag trodde hehehe. Ska dit imorgon igen och jobba, sen på fredag har jag ingen aning om vart jag ska jobba?? Jobbet ringer väl mig imorgon eller på fredag och berättar skulle jag tro. Sen efter jobbet tog jag en tripp till stan, in till arbetsförmedlingen, bad om en underskrift, och sedan berättade jag att jag fått jobb, så nu ska dom snacka med någon, sen kommer de stå skrivet överallt och lite sånt. Sedan drog jag till försäkringskassan och lämnade ett papper och sedan HEM!! :P Älsklingen hade nyligen vaknat, så vi gjorde oboy, pratade en hel del och sedan en massa pussar!!  Nu är han på jobbet, han jobbar till 23.00 ikväll. Jobbig tider vi jobbar, hinner knappt ses. Men bor tillsammans, så man ses endå varje dag, sen när man e ledig o allt det heheheeh :)).

Nuuu, ska jag nog fanimej lägga mig i soffan, och sova/vila en stund, riktiiigt trött är jag ;o .. Sen blire duschen, sen får vi se vad jag ska göra för mat idag, krokett och kyckling? eller någonting sånt. De får vi se. Men ni får ha de så bra så hörs vi sen. Pusssssar!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0