110208

Hejsan. Idag blev det jobb från 08.30 till 13.00 bara, så det gick jätte bra på jobbet! :)) Dehär barnen är guld, personalen lika så. Vi var ute mycket, men allt gick jätte bra i alla fall. Sedan träffade jag Amaalie, och vi gick o åt lunch, satt säkert där i någon timme i alla fall? om inte mer. Pratade en massa skit, och hade de allmänt trevligt bara!! ;) Sedan kolla vi lite i affärer, och jag fick hem 3 par örhängen. :P



 De här sista örhängen köpte jag bara för att jag tyckte de var söta.

I vissa situationer syns magen mer hihi, men den har börjat växa en hel del i alla fall hehehe. Är i vecka 23 =)) Nästa vecka äre o lyssna på lillens hjärta.

Nu ska jag bara tat lugnt, älsklingen jobbar idag, han kommer hem ett i natt :/ .. Då sover jag nog redan skulle jag tro eftersom att jag börjar tidigare imorgon, 07.30 till 13.30 jobbar jag imorgon.

Nu blire lite tv, och sedan kanske lite Nintento wii? :Phihi


ha det bäst. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0