110206

Hejsan. Igår kom älsklingen till mig, och vi började packa in i bilen, otroligt mycket var de, fick ju sitta i babys knä när farsan körde hem oss me grejerna :P .. Sedan bar dom in alla grejer, men ja tog in påsarna osvosv.
Sen kom Peter och hjälpte oss med att få upp bokhyllan. Sedan beställde vi lite gott mat hihi. Sen drog peter, och då började jag och älskling fixa o trixa i lägenheten, så nu ere väldigt fint här :)). Sedan började vi spela Nintento wii, och då kom matte också. De var riktigt kul, jag ägde dom åå bowling xD tillslut ville dom ej köra med mig haha, men så jävla kramp i armen har jag. aja, nu äter jag mackor o dricker dricka, medan älsklingen sover, får ta o väcka honom snart då hihi. PUSSSSS!!! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0