110202

Godmorgon var jag nästan nära på att säga :P
Nej men blev väckt en viss tid av min söta älskling som ringde mig. Mysigt kan vi lugnt säga.
Pratade länge, medan jag åt frukost, sedan gick jag till centrum o lämnade breven ifrån skatteverket och adressändring, så nu ere klart!! :P Grymt.
Han ska nog ringa mig snart igen skulle jag tro, så otroligt kul o planera med älsklingen ju.
Imorgon blire barnvakt till fredag, och på lördag ska jag flytta in till älsklingen, så pappsen ska hjälpa oss med bokhyllan och det, grymt att det verkligen händer !! :P I alla fall härligt är det.;) Så då blire fixa o trixa där hemma. Men i alla fall, nu blire nog snart att hoppa in i duschen skulle jag tro!! PUSSS!


Kommentarer
Postat av: viktoria, TÄVLING PÅGÅR!

hehe jepp :)

2011-02-02 @ 15:49:14
URL: http://viktorias.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0