TrettiondeDecemberTvåTusenElva.

ja men typ tja då? Igår så åkte jag älsklingen viktoria och jacek och köpte möbler till vårt hem. Vanessa stannade hemma med hennes farmor. Så hela dagen igår så byggde man ihop skiten, rensade som fan bland skit och kläder hemma, osvosv. Så såg ut som typ andra världskriget? .. Men våran garderob vi använde förut har vi alla Vanessas saker i, det blir som en liten lekstuga. Så vi köpte en stor garderob hem, en spegel dörr och sedan två andra vanliga dörrar, mest mina kläder i dock? men den är typ färdig nu. Sedan blir det att stor städa här hemma. Köket och sovrummet är klar. Så inte lika mycket kvar och göra, som igår. Jag fick nästan panik när jag såg hur de såg ut igår, är ju typ pedant. Fattar inte att folk kan bo såhär, om någon ens har såhär? hehe. Men i alla fall, börjar bli klart nu här hemma och jäklar vad snyggt det kommer att bli!! I alla fall, är fortfarande inte på topp som ni kanske förstår, så det känns i alla fall lite bättre när man köper hem lite möbler och fixar och donar, det tar tid + man får lite annat och tänka på sålänge. Det är ju liks mer än bra på såsätt..


Vanessa ligger och sussar så sött, älsklingen fixar hyllorna och jag ska fortsätta att damma lite och lite sisådär. Working team!

Men ha det så bra ni andra sålänge så hörs vi. Pussar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0