SjundeDecember.

Lill sötan sitter i gåstolen och leker med lådan, hihi. Hon kan gå i gåstolen och de e så kul och se henne utvecklas för varje dag, mamma och pappa blir stolta över dig lill hjärtat. :P


Igår så träffade jag och lillan, elin och hennes pojk. ♥ .. Vi åkte till Marieberg. Där gick vi i flera timmar typ? jag handlade lite kläder till lill tösen, två klänningar, en kjol och en söt body. Sedan så fikade vi också. Fast vi tog en varsin grillad macka och varm oboy. Men när jag tog upp tjejen i knät medan jag drack oboy, eller ja den stod på bordet, så tittade jag bort i två sekunder. Då böjde hon sig fram och tog tag i glaset så den åkte ner i backet, hahha så sjukt söt. Men lite pinsamt också? haha. :P Men jag fick låna en trasa och torka upp det, det mesta i alla fall? Sedan gick vi hem till Ann sofie, där elin o pojken hade sovit över natten, så då satt vi där och snackade en massa, åt lite cheese balls, men bara liiite. :P .. Sen kom elins kille och hämtade oss, & skjutsade hem mig och lilla hjärtat! ♥
Sen beställde jag kina mat, nudlar å shit. Till mig och älskling, som han fick när han kom hem från jobbet.


Vanessa sov lite nyligen, fast knappt en timme, sen vaknade hon, tittade upp mot mig, och ger mig största leendet och tittar sådär sött mot mig. Haha söt. Men åt nyss lite lunch, kanske tidigt men var hungrig.

Nu ska vi titta påSeven heaven. Sen ska vi ta en kall promenad tlll leszeks mamma och umgåss lite , så de får träffa Vanessa. Snö ute, yey! Julkänslan börjar komma ennu mer. ♥


Puss. ♥

Kommentarer
Postat av: Corny

Nu är Helgens Blogg igång igen, anmäl dig om du vill :)

http://cornyz.blogg.se/2011/december/helgens-blogg-2.html

2011-12-08 @ 15:39:44
URL: http://cornyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0