NiondeDecemberTvåTusenElva.

Hejhallåå, vilket skitväder vi har haft i örebro idag -.- .. Iförrgår eller när det nu var började de snöa och då tänkte man att jaa, jul känsla på högsta nivå.
Men idag har det typ regnat hela dagen så jag o vanessa har inte kunnat gå ut  nånting.
Eftersom hon sitter i vagnen och hon skulle bara bli förkyld och allt.
Men istället har jag städat, diskat, tvättat och plockat en massa hemma.
Hemmafru? yes.
SÅklart har jag lekt med älsklings dottern med, de får vi icke glömma.
asch då, men nu är det helg, älskling slutar om ca en timme.
Han skulle köpa hem lite godis, yey. Godis sugen på högsta nivå.
Så idag blir det en mys dag. Vene vad som händer i helgen,
men träffa familjen blir det i alla fall, & umgåss!♥

Vanessa pratar hela tiden,så jäkla gulligt och höra henne säga: gagga, tata, dada och en massa söta små ord.
Lät som hon sa pappa häromdagen fast jag vet att hon inte kan säga något en.
Men leszek säger att hon sa det,;) haha bara för han ville att ordet pappa ska vara först, hihi.
Lät också som hon sa titta frut, men ja för tidigt att säga något än, men snart så hihi.


Men i alla fall roligt och höra henne prata mer vanligt nu än förut.

Hon vakna inatt och gallskrek flera gånger, tänder på gång kanske?



Puss.


btw, blogg är ju helt cp, jag ser reklam på halva blogg sidan så ser knappt vad jag skriver, så vene om de blir en massa skrivfel menmen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0