Luuucia!♥

... och söta Vanessa är ett haaaalvt år idag! Stora stora tjejen!! Mamma och pappa älskar dig mest av allt och alla på denna jord. ♥


 Var ju i Bvc idag, vägde och mätte vanessa. Hon är 66 cm lång och väer 7600 gram ca. Sedan var det läkar undersökning också, men ryggen och allt var bra! Hon skulle göra vaccination idag egentligen. Men det är typ slut i hela Sverigé? så dom kommer ringa när det är dags. Men läkaren och barnmorskan sa att Vanessa och en till liten tjej är dom gladaste sexmånaders bebisar dom sett, + att Vanessa är riktigt stark för och vara 6 månader, sa dom med! :P Så kul för en mamma att höra sånt, om sin lilla flicka.




aja, tog en riktigt lång morgon promenad idag, på många km, kändes skönt. Handlade lite mat också, men ska handla mer när älsklingen slutar jobbet. Har ganska nyligen gått upp, sov en timme med gumman i sängen, är så kallt i sovrummet? så letade upp numret tilll felanmälan och ringde direkt, så dom skulle fixa de så snart dom kan! Känns skönt. :P Sitter med Vanessa  bredvid mig och lyssnar på Angel - Sarah Mclachlan. Den låten som gumman föddes till, hon verkar bli riktigt lugn till den? hihi. Hon älskar mina fötter haha, hon satt i gå stolen och letade efter dom förut, sött.


aja, nu ska jag leka lite med henne sen blir det ut igen, skulle eventuellt träffa en vän idag, får se hur det blir med det.

Känns skönt, blivit vän med en gammal kompis som jag vart riktigt bra vän med för flera år sedan, kännt varann i typ 8 år? så det känns grymt skönt och roligt! Hoppas att de blir som förr. ♥



Bjussar på en väldigt gammal bild när vanessa bara var dagar/veckor gammal.


Kommentarer
Postat av: Erica

Tittade du på IDOL och vet vem Moa Lignell är?

Kolla då min blogg och säg vad du tycker om hennes arbete av att kunna prata Gotländska ;)

Hon är nöjd själv måste jag säga!

2011-12-14 @ 10:40:17
URL: http://ericacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0