Helgen!♥

Helgen har varit guld.:P Vart barnlediga hela helgen, men det är såklart inte därför den varit guld, för saknat henne så in i bomben har man gjort!! Men hon kommer om två timmar hihi.:P

Men i fredags så gick jag älskling och peter till Liquid, dit kom även Regina och hennes vän. Så vi satt och snacka en hel del faktiskt, år och dar sedan man träffa henne? så det var riktigt kul, sedan när Liquid stängde så åkte alla vi hem och det blev typ sova på en gång huhu. :P

Igår så satt vi hemma och tog några öl, jag älskling adam och några till. Sedan åkte vi till Webbler, tog en varsin öl, Sedan vidare till Liquid och drack Smirnoff ice och några öl där med. Hade riktigt kul, satt och snacka, sjöng, och hade det riktigt trevligt faktiskt! Träffa även Simon där och en massa till ;)Sedan kom Jacek och hämta oss, då åkte vi till Mcdonalds och åt lite fyllekäk, inte ätit där på jag vene hur länge så, huhu. Men jag åt inte så mycket, eftersom lilla klant älsklingen spillde cola över alla pommes. Sedan blev det hem och sova hehe.♥

Men en guld helg har det varit!!:P Nästa gång man gör något sånt blir när jag fyller 21 år, om två veckor. Eftersom vi inte kunde fira mig när jag fyllde 20, för då väntade jag lill hjärtat!♥


Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0