Förstadecember. ♥

Tjolahopp. Jaha, då var det 1 december då. 17 dagar tills jag fyller och 23 dagar till julafton, som vi alla längtar till huhu. T.o.m våran söta lilla prinsessa.

I alla fall, har haft fullt upp de senaste dagarna så har inte hunnit med någe bloggande flåt.
haha btw, jag dör. Vanessa sitter bredvid mig i gåstolen och försöker dra en grej från hyllan, hon tar verkligen i, så jävla sööööt! :P

I alla fall, i tisdags träffade jag och nessa min vän, vi tog en promenad till stan, skulle titta på julklappar till älskling. Sedan så åt vi på La baguette, inte så lätt med en bebis som hatar o ligga ner, så fick sitta uppe med henne. Sedan in i br kolla på saker till Nessa, sedan tog vi promenad hem! :P

Igår, hände nog inte mycket. FÖrutom lite promenader, handling osvosv.

Numera är nessa en stor tjej, hon sitteri vagnen nu, fast frammåt. Har hört av vissa att de inte ska sitta frammåt en, och vissa säger att de går alldeles utmärkt, det är upp till var o en. Så ringde barnmorskan i fall att något skulle va knas. Men hon sa att det går alldeles utmärkt att ha nessa sittandes nu, och ha henne sittandes fram. Nackdelen är väl att man inte ser henne lika bra, menmen hon ser ju på allt och alla och de e ju bra? :P  men ja stannar i bland för o kolla till henne. Nej men nu skriker min mage efter mat, tränade så hårt idag och igår o ja hela veckan så har träningsvärk som fan, men idag gjorde jag nästan extra hårt så jag måste äta nu. Sedan blire o slå in lite julklappar hiho, Almost done!


Har också köpt min andra gossip girl bok som jag läser i, dom e så braaa!!


Imorgon är det vår lediga helg och det innebär............soooovtime! Nästan? huh.


ha det toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0