Dag 4 – Min dag i detalj♥

Idag vaknade jag och älskling runt 9-10 tiden, snacka om vanan? Men bebisen var inte hemma! :c .. Men vi låg där och pratade om helgen och myste en massa! ♥ Sedan var det bara och gå upp, jag gick till affären och köpte lite cola, eftersom älsklingen var sugen. Sedan när jag kom hem började vi stodstäda lägenheten, jag dammade över allt, tvättade över allt, plockade undan och rensade, medan älsklingen typ damsög och fixa tvätten och det. Snacka om teamwork!. ;) .. Sen åt jag två rostade mackor med oboy, oh så längesen man drack oboy så det var riktigt gott. Han åt en panpizza den tjuckisen. Nu sitter han och spelar black ops, jag skriver blogg men ska strax lägga mig i soffan och läsa min älsklings bok. Om två timmar kommer pappa och lämnar lill stumpan, ska pussa henne så in i bomben, fan vad jag saknar henne oh!! ♥ Han skulle köpa dekorations kuddar till soffan åt oss, sånna där juliga. Men så fint! ♥ Sen kommer mamma och allan, vene om beckis och felicia följer med? men de antar jag! :P Då blir det och fika, och så får dom gosa lite med bebben.


Pussar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0