18 december 2011. ♥

Hej hallå. Helgen har varit så jäkla underbar. I fredags var det rätt så stor födelsedags fest hos oss, de var riktigt kul. Alla sjöng för mig, riktigt pinsamt men minnesvärd och riktigt kul. :P

Igår drog vi först till Pawel och förfestade lite och sedan Liquid, jag älskling dina och en massa mer. Det var riktigt trevlit det med, först var de lite folk men sedan kom det en massa fler. Sedan så åkte vi hem då kom peter, satt och snacka lite och älsklingen däckade, han t.o.m kröp gulligt upp till min famn och sov, haha beeeeebiiiis!♥


Här kommer tre bilder vi tog innan det blev utgång.







och idag så fyller jag 21 år, usch vad gammal man börjar bli huhu. :P. Så idag kom en stor del av släkten hit på fika och snack + bus med lillan. Men allt som allt, som jag fått är presentkort på gina tricot på 1300 kr, 3300 kr, mini spa, epilator, trisslotter, en massa blommor, nagel fixx, hår grejer ( som man fixar håret, till olika frisyrer. ) Tror det var allt?  Men hela helgen har varit så jäkla underbar. Minnesvärd helg.:P

Nu ska jag busa lite med vanessa.. Dina åker hem imorgon, så blir o handla lite kläder innan hihi. :P



Puss och kram. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0