111222 ♥♥

idag så har jag juuuulstädat! Hela lägenheten, jag som har blivit pedant, haha en rolig grej, hatade att städa förut, men nu äre helt okej, men nog bara för att det blir så fint och välstädat efter? :P

Sen vid tre kom Amaal hit på besök, vi fikade, busade med lillan och snackade en hel del. Vid halv 4 tiden så tänkte vi att vi kan dra på en promenad, så de gjorde vi.. ochgud vad mycket vi hade att prata om. Så vi tog en lång promenad, sedan svängde vi förbi willys, handlade lite nappar och en ny nappflaska. :P Sedan kom vi hem vid halv 6 tiden ungefär. Riktigt trevligt var det faktiskt.  Nu håller jag på och tvätta, blir och hänga upp tvätten och sedan börja med maten, blir Tacos idag, myspys! Sedan kanske någon film ikväll med min älskade och våran älskade dotter?

äsch nu ska jag leka med lillstumpan! Ha det toppen bra. PUSSSSZ! ♥♥

Kommentarer
Postat av: Beatrice

fin blogg!

2011-12-22 @ 23:51:43
URL: http://beahedvind.blogg.se/
Postat av: mikaela & adela

söt blogg ! allt bra ? :D

2011-12-23 @ 10:15:49
URL: http://twelveofivee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0