111221 (;

oh har en sån träningsvärk i kroppen känner jag, mestadels benen dårå. oh gosh. Hur ska jag orka med denna dag ha ha...

Sitter vid datan och skriver blogg, märker hur vanessa försvinner runt mig och drar till tvätten och försöker ta ner den xD Sötnosen då.:P



Längtar till fredag för då är älsklingen ledig sådär inför jul, då blire sista minuten handling, av julklappar. Vet på ett ungefär vad vi ska köpa till vem.



´Vanessa skuttar så fint i gåstolen, buuuuuuusigaste tjejen dära!  Idag blire mest en mys dag, tagit på mig myskläderna, men promenad måste de självklart bli, och dra till affären måste vi med, annars bara hemma med sötnosen till Greys anatomy. (?) :P




ha de gött gott folk! PÖSSSSZ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0