111220.

Igår gick jag, Nessa och Dina på stan. Jag handlade en skjorta och en tunika till mig, + super fina och sköna sockor. Till Vanessa handlade jag lite bit grejer, som är just till för tänderna, tänkte att det är perfekt till henne. :P
Sedan tog vi en fika, Nessa sov nästan hela tiden, men lagom till då Dinas tåg kom så vaknade Nessa, eller en stund innan, så hon han gosa lite med Dina. ♥ Sedan kom pappa och hämta mig och Nessa.

Sedan blev det hem och laga kyckling och makaroner ha ha. Tills älsklingen skulle komma hem. Gott blev det. Sen blev det mys för oss tre, men jag var så trött så strax efter då vi lagt Nessa, så la vi oss själva också. =)



Men idag skulle jag träffa Amaal men verkar inte bli så? hm har ringt i alla fall. Men jag sov från klockan halv 11 till klockan ett med Nessai soffan, riktigt myspys. Åt nyss korv och bröd,  tror dock korven var gamla? haha slängde dom i alla fall. Men ska byta blöja på Nessa, sedan ska jag bada henne och det, sen blir det en promenad i det kalla, ska ändå till affären och handla lite, fick barnbidraget idag :P Nessas dock. Så blir och handla lite mat till henne och hem.


Leszek har fört över lite dagar från sina, så måste försöka hitta jobb och söka på, och verkligen hoppas! För kan ju inte vara ledig för all framtid?


oh, så mysigt att fira jul med Nessa för första gången ♥ .. Fira jul med min familj som nu består av älskling Nessa och jag! Men vi kommer fira med resten av familjerna också, våra! ♥ Men så mysiggt och se Vanessa i så fina jul kläder, och se henne med sina julklappar. Hon kommer få multum med klappar.


aja, nu börjar hon bli otålig så måste bada henne. Puss på röva. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0