111217

hejhå. Igår så hade vi en liten födelsedags fest hos oss, då kom det en massa vänner och så är Dina här på besök. :P
Så fick tusen kr i presentkort av leszeks bröder, sen lite nagel grejer av hans syster + kille. Lite trisslotter, en vinflaska av Simon och lite andra smått och gott. Chocklad ask fick jag av leszeks vän också. :P Sen av älsklingen fick jag lite hår grejer. Vene vad det är haha men de ska vi ta reda på :P ska få en till present av han imorgon när jag fyller.

Idag åkte jag och Dina till stan, och shoppade klääääder och gick till bolaget och handlade lite. :P 

Så ikväll blir det Liquid med Dina och älskling + lite vänner tror jag? mysigt. och imorgon fyyyyllllleeeer jag år! 21 år. ojoj, gammal man börjar bli höhö, ne men kulkul. Vanessa är hos sin mormor med mostrar i västerås, men dom kommer tidigt imorgon, vid 11-12 tiden. Sen vid 3 kommer fler folk och firar och så. Mysigt.


Nu ska jag sluta, tänkte bara uppdatera bloggen lite. puss på er, ha en fortsatt trevlig lördag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0