welcome to my life.



Hejsan. Körde stenhårt idag på gymmet med Amaal, men hon fastar ju så hon kunde inte köra så hårt, och ingen vätska hade hon heller :c .. Men sedan efter gymmet så pratade vi en hel del om det mesta också. Riktigt skönt det.
Sedan när jag kom hem så sov lill tösen, men vi håller på o väcka henne nu, ge henne mat & kolla blöjan, och sedan kanske leka lite då, men sen få henne o sova så att vi kan sova. ;) Därför vi försöker väcka henne nu så hon inte sover, sen när vi lagt oss ska hon vakna, då blire bara jobbigt.

Tittar också på CSI miami. Bra är det.

Imorgon blir det Barnmorskan halv tolv, och direkt efter det ska jag gymma med Amaal igen. Men innan det måste älsklingen kolla sin rygg.



Massvis med Pussar. ♥

Kommentarer
Postat av: Enander

Har startat en fototävling på min blogg nu :) Kika gärna in och delta !! =)



Det är fullkomligt tillåtet att svära över och radera min kommentar om du inte är intresserad =P

2011-08-16 @ 10:23:08
URL: http://enaander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0