Fin bild på mig o min älskade på liquid i ...

img_4933 (MMS)

Fin bild på mig o min älskade på liquid i fredags. :) försökte läggs upp en video på sötnosen. Men gör ett nytt försök sen. Hon pratar hela tiden, so cutie!! <3 idag var jag o gymmade, gjorde det igår o måndags med, ska göra på fredag morgon med. Sen kom några o kolla på en soffa vi ska sälja. De ska köpa den imorgon :) då ska vi hämta våran soffa vi köpt, snygg är den. Ska om en liten stund gå till affärn och hämta ut ett paket från H&M. Yey alltid kul ^^. Sötnosen sover på mig, och älsklingen jobbar :( ska nog innan affären gå o sova lite med prinsessan. Passa på som sagt. Ha det gött nu. Ska försöka skriva ett vanligt inlägg innan Gotland. Pusslove! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0