110827

Igår så fick älskade dottern en fin söt rosa klänning av hennes farmor, den ska hon ha på sig idag på bröllopet, så fin hon kommer va! ♥

Senare vid två-tre tiden åkte jag, älskling o våran dotter upp till stan och mötte Elias och sedan kom natta upp också. Vi fikade lite och prata en massa skit, köpte även en present till felicia som fyller snart, fråån mig älskliing o vanessa såklart. ♥ Sedan gick Elias och älsklingen åt ett annat håll, o jag och natta med.:P Köpte ett jäte fint halsband till älskling, typ som års present och födelsedags present. Den kostade en hel del, så han fick den och den fick vara som både och. Tänkte köpa en till egentligen men måste tänka lite på ekonomin också  ;) hihi.
Sedan mötte jag och natta upp elias och älskling, då gick vi till älsklingens bror Pawel, och satt där ett tag sedan tog vi bussen hem. Jag och älsklingen gick och la oss ganska snabbt ;).. Men innan, så bytte vi presenter, han hade köpt till mig med, fast till som års present. Jag fick en riktigt fin klocka av han, grymt snygg tycker jag, sedan fick jag ett silver halsband och ett par örhängen, jätte fint,
Tack älskling!! ♥

Sedan fick han min present och det var precis vad han ville ha sa han, men han hade sagt till mig innan på ett ungefär vad han ville ha, och detta var den perfekta presenten till han tyckte jag hihi.


I alla fall, nu börjar klockan bli ganska mycket, men ska tat lite lugnt, sen vid 11-12 tiden ska vi börja göra i ordning oss, duscha och klä på oss fin kläderna, sen ska jag sminka mig. För klockan tre börjar bröllopet, men vi åker dit vid halv 2 tiden för att de tar tid att åka dit. Bilder kommer förmodligen upp senare på hur vi såg ut oså, för vi kommer förmodligen ta lite bilder hihi.


Nej nu har jag snackat färdigt tycker jag. Toan kallar moha. Puss på er. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0