110824

Igår hände inte alls mycket förutom att jag tränade på morgonen, 85 minuter blev det då. Riktigt skönt och gött kändes det efteråt hehe. Sedan så tog vi det bara lugnt här hemma. Myste som satan i gatan kan man lugnt säga.

Imorse var jag också och tränade, och det blev ungefär 65-70 minuter. Svettades som en åsna efteråt, älsklingen skulle krama mig när jag kom hem, han ångrade sig lika snabbt
;) ha ha.

Så då fick de ju bli duschen hihi, imorgon och på fredag får vi pengar, älsklingen får lön imorgon och jag får mammapengar på fredag, känns så jävla skönt det.


Pappa kommer lite senare idag och lämnar kläderna som jag beställde häromdagen. Så ska pröva de och se hur de sitter och om de passar sådär bra alltså hihi
;) Ska även se om den ena klänningen passar till bröllop.


Får se vad som hitts på idag då. Älsklingen sjunger lite för vanessa, typ opera? ha ha. Ne nu ska jag busa lite med stumpan.


Ha en fortsatt bra onsdag. Pussar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0