110822

Hejsan. Idag pratade jag med prästen, så niu har vi äntligen bokat ett dop som ska hållas i början av november. :P
Ska kolla inbjudningskort sedan och skicka det, fast de skickar vi bara till släkten, och de vänner vi ska bjuda kommer vi bara säga till. kanoners..


Igår så gick vi lång promenad till älsklingens mamma. Satt där o åt och så i några timmar, sedan kom pappa o hämtade oss, då åkte vi till farmor där även patrik jimmy och virpi var. hihi. Satt där o fikade lite och pratade en hel del, efter kanske två timmar stack vi hem. Sedan blev de lungt här hemma.
:P

Idag vid tolv gick jag och vanessa till min mormor som är hennes g-mormor. Mormor skulle vara barnvakt en timme ca, medan jag skulle gymma hihi :P. Sedan gick jag dit efter jag tränat, lilltjejen hade sovit hela tiden så de gick lätt som en pannkaka ha ha. Älsklingen kom dit sen också, då satt vi o pratade mycket oså, åt soppa gjorde vi med. Sedan gick jag älskling och våran söta lilla dotter till älsklingens fotboll, han skulle spela match, och dom vann. Riktigt myspys. Lilltjejen hejade på far sin hhihi med händerna. Sedan gick vi hem o gjorde tacos, riktigt gott. :P

Nej nu måste jag dra o natta lilltjejen medan älsklingen badar. Puss och kram.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dop? Har ni bestämt allt redan som e med dopet o gö

2011-08-22 @ 22:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0