110816.

Hejhallå. Kom hem vid nio tiden.

Idag var det bvc, lillan har gått upp och allt var riktigt bra. Sedan gick jag iväg o gymmade med Amaal, 70 minuter blev det denna gång.;) Sedan stack jag hem o duschade o åt lite nudlar ha ha. Sedan så gick jag o vanessa till vivalla, hem till Eliin o hennes son. Satt o drack lite te o snacka en massa skit.:P Riktigt roligt o mysigt var det. Vi tog en låååång promenad senare, fint där vi gick. Sedan gick jag och älsklings dottern hem till våran älskling som väntade så fintfint på oss hihi ;). Har precis ätit lite o gjort iordning oss för sängen, så ska lägga oss nu o hoppas på att vi får sova några timmar innan lilla tösen vaknar. ;)


Imorgon blir det gymmet på förmiddagen, men ska köra lite mildare eftersom jag tränade så hårt idag och har gått mellan 1-2 mil osv idag så man e ganska slut i kroppen hehe. Senare kommer Felicia hit o ska sova tills torsdag. Men hon ska träffa en vän oså först då hehe.

Puss ha det underbart. Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0