110813.



Gymmat onsdag torsdag o fredag! ;) Så idag o imorgon blire lugnt, men på måndag blire gym igen, denna gång med Amaal. ♥

Skre nyligen blogg men fattar inte varför allt försvann förutom denna mening som är ovanför? :s orka skriva om....

aja.. Sammanfattar väl medan ångan flyger från mitt huvud, så arg e ja ha ha.

Igår så kom älsklingens mamma o bror hit en stund medan han jobbade, sedan ringde pappa så då följde jag o vanessa med han till sjukhuset o hälsade på farmor igen :c .. Som jag btw ska med den 10 september, eventuellt. Mys.
Sedan gick vi till affären, och sen hem. Då var Vanessa så lugn o fin så jag ställde mig o stekte kyckling och pasta, med brunsås, till baby tills han skulle komma hem från jobbet, så mat på bordet blev de;)

Idag ska älsklingens mamma komma på besök, senare i eftermiddag ska karlsson på taket hjälpa oss att hämta en soffa å fåtölj som vi köpt nyligen, så fint de kommer bli här hemma hehe. Just nu ligger sötan på mig o sover så sött, så ska börja äta lite nu, älsklingen gjorde kroketter o fiskpinnar, mums.

Tittade btw på Harry potter förut, den senaste! och den var gryyymt bra måste ja säga.

Puss på er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0