110811

Somsagt igår när vi kom hem från Gotland så tog jag cykeln o cyklade till gymmet och gymmade ett tag, kändes riktigt skönt. Gymmade imorse med, och det är så otroligt skönt, lite träningsvärk bara? hihi.
Idag träffade jag o lilla vanessa, mormor o felicia. Hennes g-mormor och moster. Vi tog en riktigt lång promenad och pratade lite, busade med min lilla tös och sånt. Nu sover tösa lilla på mig, och snart kommer pizzan och salladen hit, beställde mat till mig och älsklingen som kommer hem om kanske någon timme? från jobbet, stackarn jobbar :c ..
Han ska ha pizzan och jag ska ha salladen. Lilltjejen har inte sovit så bra idag och det eftersom jag vart ute och så, så hon tar igen det nu ;):P






Puss på er.  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0