110810

oh vad längesen jag skrev här. Men i förmiddags kom jag hem ifrån gotland, vart där från lördags morgon tills vid tre tiden i natt. Inte haft tillgång till datan något. Men på Gotland  hade vi kanon väder!! Första dagen var ritkigt kanon väder, men vi var helt slut, inte sovit på hela natten så blev såklart inge bad hihi, dagen efter regnade de lite, sen dagen efter det vart de kanon väder igen, och sedan dagen efter det hihi. Sen när man kom hem till Örebro idag så kom man till ett helvetes regn :/ ..

Under tiden på Gotland så gick vi sååå grymt mycket att man har typ träningsvärk?, kneippbyn ( sommar & vattenland ), Gick runt muren, tooog långa promenader, Besökte den gamla hedliga grottan, Stan, och massa mer. Hade så otroligt kul med alla där. Jag leszek och våran älskade dotter sov över hos fredrik, så blev lite filmer på kvällarna, typ beck och sedan skräck. Men på dagarna var vi med pappa och patrik, dom tältade i kneippbyn som vi inte kunde göra eftersom lilla Vanessa e så liten. Men Tack för dom här underbara dagarna, nästa år blire påt igen;)

Sätter in några få bilder hära, men orkar inte lägga in alla bilder, utan de kommer med tiden + hinner typ inte nu hihi ;) Vissa bilder är inte roterade, men jag roterade dom men de vägrade fungera så de blev som de blev hihi. Enjoy.










Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0