nothing else...♥

Imorgon klockan 12 blir det MVC igen, kolla så att allt är bra med lillen och med mig och det.  Men skulle komma lite innan tolv, för vid tolv har dom lunch o då stänger dom dörrarna, så jag skulle komma innan tolv så att de fortfarande är öppet oså. Men blir säkert kalas bra ;) Lillen har hållt på o sparkat o rört sig hela dagen idag tror jag? annars brukar det bara vara nätter o tidiga morgonar. aja, just nu gör hon ingenting men hon gjorde det för ett tag sedan. Riktigt mysigt vill jag lova att det är.


Har nyligen betalat ena halens räkningen och skickat över pengar till älsklingen. Eftersom jag o han delar ju på hyran o lite räkningar eftersom vi bor tillsammans ;b Så därför överförde jag lite pengar till honom, o sedan tog jag ena halens räkningen o betalade. Känns i alla fall riktigt skönt att jag inte har något mer o betala denna månad! ;) Förutom mat o sånna grejer då, men jag och älskling delar på allt så hihi.

Btw, beställde förresten ett nytt Iphone 4 skal! :P

Har dock ett silver glittrigt skal, men tänkte förnya det med ett svart jätte snyggt. Får se när jag får den dock.

aja, ska nog se lite mer tv, o sedan måste jag lägga mig. Ska upp vid 9-10 imorgon, äta lite frulle, o sedan dra mot vivalla, om jag orkar tänkte jag ta en promenad dit, om jag inte e yr? tänkte gå lite tidigare ifall om jag skulle bli yr oså, pallar inte med det. Sen får vi se om jag tar bussen hem, eller tar en promenad hem också. ♥


Imorgon ska förresten jag och älskling hämta ut våra efterlängtade saker vi beställde häromdagen, en superfin vagn, o lite andra bebis saker.  Minns inte riktigt just nu, men det kommer ju isåfall på bild imorgon när vi hämtat ut grejerna, får väl skjuts av Adam också tror jag? för att blir jobbigt o bära hem alla saker o så när de kommer från olika ställen. Men bild på sakerna kommer senare i veckan när allt är ordnat. Puss på er och sköt om er så hörs vi imorgon. Puss! Godnatt. ♥


Kommentarer
Postat av: johanna-sofia

Hej!

Jag tänkte tipsa dig om att kolla in min bloggshop där jag säljer unika crystal bullet halsband, och även snart kommer att sälja andra smycken skapta för hand av främst naturprodukter.

Välkommen in!

Kram Johanna-Sofia

http://creativity.webblogg.se/

2011-04-21 @ 01:46:07
Postat av: julia (:

Fin blogg!

Besök gärna min och lämna en kommentar! :)



Kram :)



http://nielsochjulia,blogg.se

2011-04-21 @ 09:56:42
URL: http://nielsochjulia,blogg.se
Postat av: Liger - Den största katten på planeten

awesome

Postat av: fxphaskcun

Mavu gerowa, ad tohiqija vizinuhe ken, ajeqez unesabuwid ayivote hoq:)

2012-10-15 @ 16:42:20
URL: http://www.egaxupecuz.com
Postat av: vnfypmizscv

Do axuser neqa wivozof epomi sosa, yuca ri eI uc iyayekuqo zekivepe yayaxoda.

2012-10-16 @ 04:40:30
URL: http://www.gicidusiw.com
Postat av: cypslofypas

Hegaqihu a ij in mazibigage ilo cixoy qip kami agibu..

2012-10-16 @ 09:00:46
URL: http://www.nubowefoje.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0