*

När älskling beställde en jacka o skor via halens, så blev även jag lite småsugen, jag beställde två par jeans, kan visa dom när dom kommer? maybe. eller ett par jeans och ett par mjukisar, ;) vene om storlekarna passar ha ha. Men de märker vi. Passar säkerligen nu, men kommer ju inte se ut lika dant efter graviditeten. Menmen. Hoppas att dom blir super bara hihi.  Nej nu snart ere fan dags för lite sovtime. Imorgon blire ett möte på stan, som jag och älsklingen ska på hihi. Klockan 15.00.. Kanoners. Jag funderar på att ta en riktigt skön promenad dit, måste ju röra på mig ^^ .. Menmen. Det är så mysigt, kelly håller på mycket i magen vill jag lova. Hela magen vibrerar när hon väl sparkar, och allt, flickan börjar bli stor ;)  och lilla älsklingen har såklart känt det hehehe. Nej nu ska jag sluta, snart sovdags, riktigt trött håller man på o bli :/ Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0