110427

hejsan! :P Sitter här hos pappa i vivalla, han e dock i Taiwan, med resten av släkten. Jag som tjatat om att åka bort med han  o släkten när ja var liten, nu när dom väl gör det är jag typ hög gravid ha ha.



Igår så grillade jag och älskling, sedan kom David och Linus! :P Sjukt kul o vara vän med Linus igen måste jag bara säga. Sen kom Elias också. Men det var sjukt kul i alla fall, vi snackade en massa, lyssnade på bra musik o hade det sjukt trevligt. Vi bestämde också att imorgon ska vi ha en liten grillfest här i vivalla hos pappa. Inte fest då, utan vi tänkte grilla, sen vill dom så får dom ta med alkohol till sig själva, o mat får dom ta med sig själva. Men det kommer bli kul i alla fall. ♥ Liksom äta grillat, sitta o sola på altanen o umgås med min älskling + lite gamla kompisar som man fått upp kontakten med igen, grymt kul! ♥




Nu jobbar älskling på Biltema, han kommer vid 4 tiden, då ska vi gå hem. Han ska vidare till sitt andra jobb Mcdonalds( han ska sluta där snart ;) ). Men då tänkte jag typ kanske städa lite först? o sedan träffa en gammal klasskompis, Amaal. Chilla lite på gården o snacka lite skit, tackar man inte nej till i alla fall. ;)
Men jobbigt att älsklingen ska jobba dubbelt, jobbigt för honom alltså. ♥



Aja, Linus var här nyss. Han kom när jag vakna, vid typ halv 12 kanske. Så vi satt bara o snacka en massa skit, lyssna på musik och det, han drog nyss dock, o nu äter jag lite köttfärssås ( pappas egna extremt goda!!!! ) .. Väntar på att min älskling ska komma.



Bjuder på lite gamla bilder innan inlägget tar slut. Som jag då hittade i pappas data.













Och såklart bild på världens bästa älskling!!♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0