110422

Här kommer bild på barnvagnen.



Fast den e inte helt klar ihopbyggd en som ni kanske ser ;b Men den e ju fin i alla fall. hihi.


Storhandlat mat idag med älsklingen, känns gö bra, nu har man typ allting här hemma hehehe.
Sedan har jag gått en lång promenad, men fick typ lite värkar oså då :/ .. så nu sitter jag hemma igen, helt seg & slut, o äter lite yoghurt. hihi.

Imorgon ere typ påsk, då ska vi väl till mor min, ja och älsklingen. Men pappa hörde av sig, och jag vene om han vill att vi kommer också, väntar på svar. För har inte träffat han på månader, inte snackat med han eller något. Så vore extremt kul o fira påsk med pappa o den sidan av släkten. Men får se när jag får svaret, och han åker ju till Taiwan på söndag, så de går ju bara imorgon isåfall ;b .. Men får se helt enkelt hehe. Men på kvällen blire nog Scream 4 ;) höhöhö. Söndag blire väl o fira med älsklingens mamma o hans syskon.

men pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0