110421

Kom nyss hem från MCV, allting var jätte bra. Vilket kändes skönt, men de visste jag ju redan hehe? Gått upp något kg hade man också, men inga problem. De e ju de man ska hehehe. Jag tog älsklingens cykel dit i alla fall, tog en kvart o cykla dit, en kvart hem. Skulle komma dit innan tolv, men hon var försenad istället -.- som alltid ;b .. Men sen gjorde vi alla tester oså, nu ska vi ses den 3 maj klockan 09.30. Blir nog kalas bra.
Nej nu ska jag gå o väcka lilla sötnosen som sover så sött i sängen, han väckte mig imorse när han kom hem från jobbet, fick en baguette, moooha! Göttans! aja, får se vad man kan äta idag då? ha en bra skärtorsdag. PUSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0