110419 - sjuk igen -.-

Kunde inte skriva igår eftersom att jag var typ sjuk ... är fortfarande, skit kul.. När man nyligen blev frisk ska man bli sjuk igen. Hade feber igår, väldigt ont i halsen o hela kroppen + huvudet. Så jag låg typ i soffan o degade hela tiden. Har inte sovit en blund i natt, legat o tittat upp i taket, fryst, sedan svättats, osvosv, haft på fläkten men inte hjälpt, och det e ju därför jag blev sjuk tror jag? Nu är älsklingen på jobbet så jag tänkte att jag ska ligga o vila lite i soffan i vardagsrummet, och se om man kan få några timmars sömn i alla fall, ska upp vid typ 11-12 i alla fall, för att åka vid 13 till unga mammor o pappor, kan inte sjukanmäla mig, måste åka dit för det är första gången, så vill hellst inte missa. Så jag hoppas att jag vaknar  igen ( om jag ens somnar ) lite mer kry så att jag pallar ta mig till stan, möter ällsklingen där i alla fall. Suck, inget bra på tv, men de kommer närsom. Hoppas jag kan sova lite, för kan inte sova efter mötet eftersom att jag måste ju se Desperate Housewifes ikväll hello, ha ha. Just nu har jag ont i hela kroppen, kissnödig stup i kvarten ( men så ere när man e gravid ja ) men ännu värre nu, ont i huvudet, halsont o lite varm tror jag, var varmare igår dock, får se hure blir o´m ett par timmar om man kan få lite sömn, sitter o dricker soppa i kopp just nu, urgott. Vi hörs kanske senare m jag orkar att skriva, beror på hur jag mår. Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0