110417

Tog en väldigt lång promenad idag, blev längre än vad jag trodde. .Medan älsklingen sov så sött i sängen, han jobbade ju natt så lart han sov länge. När jag tog promenaden så träffade jag också på en gammal vän, anna. Vi pratade lite o hon såg direkt att jag var gravid, hiya. Klart att man ser det lol, annars e man ju blind, magen e ju inte liten längre direkt. Men promenaden var riktigt härlig och skönt att ta i vårvärmen. Solen sken på, barnen lekte ute i tröjor och inte ett enda moln på himlen. Mysigt vill jag ju lova hehehe. Sedan kom jag hem o hoppade på älsklingen i sängen, så han vaknade. Sedan gjorde vi mat, pommes, bearneisesås och köttbullar ha ha. Gott var de i alla fall, men bebisen tar så mycket plats i magen ha ha, men jag åt lite i alla fall. Imorgon kommer våran efterlängtade tvättmaskin, då slipper man tvätta kläder i tvättstugan.. så toppenbra. hihi..

På tisdag blire mötet med unga mammor o pappor, eller ja då börjar själva kursen, får se vilket folk som ska till samma kurs? aja, de blir säkert bra får vi hoppas. Puss o kram. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0