110413

Igår gick det jätte bra i MVC, älskling följde med dit, och barnmorskan skulle skämta med han att jag vägde över 120 kg, haha, humor har hon i alla fall, ;) o nej jag väger inte så mycket, inte på nära håll, men älskling skulle såklart älska mig även om jag skulle väga lite mer än väntat som man säger så hehe.. Men nej, hade inte gått upp något sen sist jag var där? så vi tog lite tester, men allt var jätte bra. Har sammanlagt gått upp typ 11 kg ungefär, och jag är endå i vecka 32-33 ungefär så det är ju göbra! Men i alla fall, sedan pratade vi en massa, fick en ny tid den 21, nästa vecka på skärtorsdag, lite innan tolv skulle jag komma dit. Men allt var bra, tycker att det var toppen bra att älskling följde med mig faktiskt, riktigt bra. Han är ju typ bäst? ;) världens underbaraste kille, och jag e lycklig som får ha han för mig själv hihi. :P

Men idag så har jag mest slappat bara typ, o diskat, städat lite, o nu tittar jag på cold case . Så ska fortsätta med det, men ni får ha de så bra sålänge hihi. Älsklingen kommer hem från jobbet vid tio tiden i alla fall, puss.♥



Kommentarer
Postat av: LovisaKhamkaew'

Just nu pågår '' Dagens fråga'' på min blogg!

Va gärna med :) Då får du även chansen att

vinna en länkning! :D

Lycka till och ha det bra!

2011-04-13 @ 20:47:15
URL: http://lovisakhamkaew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0