110412

Ska till mvc idag o kolla så att lillen mår bra! :P Älsklingen ska med denna gång. För man får ju lyssna på bebisens hjärta, + att han vill ju också veta vad barnmorskan har o säga, o sedan kunna ställa frågor om han har o sedan se så att allting är bra. ;) Nu kommer man ju gå typ varannan vecka för o se om allting är bra o går bra, eftersom att själva förlossningen o allt börjar ju att närma sig. ouff.. Höh.

aja, pratade nyligen med emelie i telefon. Gick också upp för ett tag sedan. Har ätit frukost o fixat mig, vid ett ska jag börja gå till vivalla, där jag ska på mvc, tänkte gå lite tidigare än vanligt så att jag kan gå i min takt, vila mig när jag behöver, o absolut inte stressa. För vill inte bli yr igen, orkar verkligen inte det. Så därför går jag lite tidigare än vanligt, men gör ingenting.. Endå sol ute o jätte fint väder! :P

Men hare så bra Puss!





Kommentarer
Postat av: alexandra

Fin blogg! Följa varandra på bloglovin? :)

2011-04-12 @ 14:02:53
URL: http://kisskill.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svar från michas kommentarfält.

Vem är de som ska kolla upp fakta egentligen?

Du säger att ungen kan ha haft på sig samma kläder då som i london. Men hallå newsflash, fgå in på gossips och kolla så ser du att bilden hon tagit är från i veckan, då man faktiskt kan se både datum o tid som bilden är tagen...

2011-04-13 @ 19:01:28
Postat av: isabella

hur gammal är du? :)

2011-04-15 @ 21:54:11
URL: http://iiisabellas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0