110410

Kom precis hem o är helt slut somsagt hihi. Cyklade till morsan idag vid tre något kanske, var där en stund o snackade lite skit, o sedan cyklade jag hem igen, en skön cykel promenad dock.
Men så ere vissa folk som tror att de bara e dom i världen o tar över hela gatorna? suck...

Igår var vi hos leszeks mamma nästan hela dagen dock, åt lite mat, pratade, nästan hela hans familj var där så vi åt tillsammnas. o sånna grejer, sedan köpte jag världens snyggaste solbrillor hihio, dom som var på en bild jag la upp häromdagen? fast de var nattas, men igår köpte jag egna.
Sedan på kvällen blev de film med älskling adam o elias, något fågelskrämma skräckfilm? o sedan såg jag och älskling en riktigt bra action/drama typ? film. Fan va hette den nu igen.. i alla fall riktigt bra var den. Sedan blev de väl sängdags för mig o älskling? vi kan sova hur mycke som hellst vi hihi.

Idag har jag bara vart med mamma o syster, jag har nyligen vart sjuk, nu ere mest halsont o förkyld kvar bara, så man var inte direkt på jätte bra humör, men annars var det hur mysigt som hellst o träffa dom.

Nu ska jag dra, äta upp flingorna o sedan vänta tills älskling kommer hem, blir affärn o panta flaskor o backar osvosv hihi, handla lite mat oså.. :) han har spelat fotboll.


Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0