110408

Skulle skrivit mer igår men blev inte av, eftersom jag inte hade tillgång till data typ? våren börjar ju komma nu hihi. ;) Älsklingen e på jobbet nu i alla fall, matte kom en stund förut. Jag sitter här o väntar på att Maria ska höra av sig, ska eventuellt träffa henne en stund o typ .. fika? o snacka lite hehe, längesen, så det blir nog en hel del kul. ♥ Men senare ikväll när älskling slutat jobbet så blire väl o dra till hans bror o fika eller något, eventuellt, beror på om hans bror skulle på krogen eller inte?.. hihi. ;)



Tänkte dra in lite bilder som blev tagna igår när jag var med lilla Nattis.










Orkar inte lägga in varenda en, men det blev en hel del i alla fall. Hihi. Puss.


Kommentarer
Postat av: Tanja

Hej!

Gillade din blogg...

Var gärna med i min egna tävling på bloggen, du kan vinna en egen uggla:)



http://misshute.blogspot.com/2011/03/tavling.html



Kanske intresserad av ett länkbyte oxå?

2011-04-09 @ 22:16:43
URL: http://misshute.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0