110407

Vaknade för en stund sedan, sitter o knaprar på halstabletter. Ska ta min järn tablett närsom. Jag har segat hela morgonen, legat i sängen o spelat en massa spel i mobilen, dock roliga spel hah ;b I alla fall, ska kanske träffa natta sen o ta lite bilder med henne oså, isåfall kommer dom in här. Älsklingen jobbar på sina två jobb idag så han kommer inte hem förens vid 10 tiden ikväll :/ han blev så illa tvungen, ingen kunde ta hans ena pass. Men det e synd om honom, men när han kommer hem har jag lovat han att ge han en riktigt bra massage hihi. Försäkringskassan ringde också förut o pratade lite, blir mamma ledig den 15 april i alla fall. ;) Sen pratade vi om lite grejer o saker, så allt har nog blivit ordnat? hihi. Men nu ska jag väl fortsätta glutta lite på tv, o sedan kanske börja fixa mig, sitter fortfarande o e helt nyvaken, och klockan e 3? ha ha.. Så kan det gå. Puss på er! ;)

Kommentarer
Postat av: Kira Aliyah Blanca

Så nice blogg du har! Följa varandra via bloglovin? :)

2011-04-07 @ 20:44:31
URL: http://kiraaliyah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0